Karta graficzna PNY i jakosc 2D?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 10:03:29 MET

Mam szybkie, krotkie pytanie, a mianowicie jak sie ma jakosc obrazu 2D na
kartach z serii Verto firmy PNY, a dokladniej PNY Verto GF4Ti-4200, w
porownaniu do klonow Radeonow, powiedzmy Sapphire i PowerColor. A jako
pytanie pomocnicze, czy PNY kultywuje wspaniale tradycje Elsy w w/w
dziedzinie.
Moj monitor to Samsung 959NF (19" dobrej klasy), i rozwazam dorzucenie 17"
lub uzywane 19"-22" (jak by mi gwiazdy sprzyjaly to chetniej lcd 15", ale to
malo prawdopodobne...)

Rozwazam rowniez ktorys z wejsciowych modeli Quadro ( ok. 1000zl), jednak w
moim wypadku bylby to przerost formy nad trescia, a na GF4 to sobie nawet
pogram czasami.....;)

pzdr&TIA
Zbyszek

PS: Bylbym wdzieczny za jakiekolwiek sugestie, gdyz chcialbym dokonac zakupu
w tym tygodniu, gdyz:
a) rozna ceny
b) mam troche czasu, wiec bym przeinstalowal system, a po weekendzie to mam
zap.... do swiat :(