Re: MEDIA TECH czy CRETIVE

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.skrzynka.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 08:20:09 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Sniper naskrobał(-a):

> A jakościowo nawet stary Tannoy bije na głowę Creative'a.

Że bije jakościowo to bezdyskusyjne. Tyle, że Creative 5300 kosztuje
320,- za komplet (wiem bo wczoraj kupiłem). I jest w tym także
wzmacniacz. Niestety faktem jest, że jego jakość ma się NIJAK do
normalnego zestawu stereo (mam taki dość niskobudżetowy, ale całkiem
przyzwoity zestawik). Faktem jest też to że ten w miarę przyzwoity
zestawik stereo to wartość co najmniej 10-cio krotna. No ale niestety -
wybór jest prosty - jakość albo cena. Uważam, że za 300-350 zł ciężko
jest kupić coś o jakości zblizonej do Inspire 5300. Mówisz 150,-/szt. To
750 za głośniki plus pewnie z 600,- za woofer no i 1000,- za wzmacniacz.
Jednak subtelnie drożej. :)

Pozdrufka :)

--
Żurek