jaki komputer do biura

Autor: plonker (plonk.NOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 01:24:49 MET

witam

znajomy chcial abym zlozyl mu jak najtanszy komputer do zastosowan biurowych
(Office, Internet, itp.). Najważniejszą rzeczą jest cena i stabilność tego
systemu. Na sprzęt musi być fakturka VAT, więc mam zamiar kupić wszytko
nowe. Znajomy ma dostęp do Action w katowicach więc mam zamiar się tam
zaopatrywać. Co możecie polecić? Znajomy na począrku proponował kupowanie w
Ralu/Tesco/MediaMarkt ale odradzilem mu. Z drugiej strony mają tam tani
sprzęt i jeszcze Licencjonowany Windows. Może da się złożyć samodzielnie coś
tańszego?

Na razie wymyśliłem coś takiego (ceny netto)
ECS SOC-A K7S5AL 209,99
DURON 900 114.99
DURON 1300 155.99
CAVIAR 20.0 GB 5400 239.99
RIVA TNT2 M64 32 MB GALAXY OEM 89.99
128 MB PC 133 54.59
CD ROM 74.99
KLAWIATURA MT-135 11.99
MYSZ A4TECH NAV.NEO 702 PS/2 4.99
FDD 1.44 MB SAMSUNG 28.69
CODEGEN 6013 G5 300W 85.99

nie jestem pewien co do tego "wynalazku" (używa ktoś?)
ECS SOC-A K7SEM+AMD DURON 1200+/WENTYLAT 299.99
Czy istnieje jakaś sensowna i tania płyta główna "all in one"? A może
powinienem pomyśleć o intelu?

Czy o czymś zapomniałem?
Jaki możecie do tego monitorek polecić tani?

pozdrawiam
Piotrek