Re: GF 2 MX 400 + zwisy

Autor: Pjotr (pjotr_at_NOSMAP.go2.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 21:39:15 MET

> wymiane mosfetu na mocniejszy .. ale nie ma co sie babrac jak nie jestes
> hobbysta i nie masz pod reka drugiej popsutej plyty z mocnym sprawnym
> mosfetem, taniej kupic nowa plyte .. z 60-100zl

Witam ponownie,
stabilnosc w grach sie poprawila, jednak stabilnosc windozy sie obnizyla...
:-(
Chyba jednak zmienie platforme. Jaka plyte byscie polecali na Durona do 1
GHz (wiecej nie bede szalal ;)), do tego dysk ATA100 (wiem ze to tylko chwyt
;)), pamiec 192 MB SDRAM (to chyba wazne, zebym nie kupil plyty z DDRami),
karta grafy jak w temacie. Ktora plyta dalaby mi:

a) najlepsza wydajnosc

b) niezla wydajnosc za niezla cene

c) rozwiazanie najtansze. Na pweno odczuje roznice po przesiadce z k6-2,
tylko na jak dlugo. Domyslam sie, ze wsrod najtanszych prym wiedzie ECS?

Pozdrawiam
Pjotr