Komunikat o MPEG i "wieszanie sie" komputera.

Autor: Pawel Kowalski (pkowalski_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 21:18:07 MET

Witam,

    Gdy wylaczam komputer (z Windows'em 98) przy pomocy START -
ZAMKNIJ - OK to czasami pojawia sie komunikat nastepujacej tresci:

"Warning. Free the MPEG command table fail! The MPEG command table
resource will become dangling! OK."

W tym samym czasie zawiesza mi sie komputer i w zasadzie nad tym
najbardziej ubolewam. Co mam zrobic, by powyzszy komunikat nie pojawial
sie i bym nie musial wowczas restartowac komputera?

Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam, Pawel.