Windows95 w wersji polskiej poszukuje

Autor: Jolalaser (jola_at_finnwelle.de)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 20:40:35 MET

Witam jak najpiekniej z Frankfurtu!

Moj Problem wyglada nastepujaco: znajomy oferuje mi laptop, starszej
generacji, na ktorym moze dzialac jedynie Windows 95. Ten Laptop chce dac w
prezencie mojej 12-letniej siostrzenicy w Jeleniej Gorze. Poszukuje wiec
Programu Windows95 werska polska do zainstalowania na tym urzadzeniu, jako
ze dziecko moze miec problemy z niemieckim Windowsem, ktorego posiadam.
Poniewaz wychodzi on coraz bardziej z mody, mam nadzieje, ze ktos go ma i
nie potrzbuje. I moglby mi go odstapic, mozliwie po jak najnizszych
kosztach.

Byloby pieknie, gdybym mogla Agacie udostepnic ten komputer jeszcze przed
Swietami.

Informacje na ten temat prosze na adres:

jola_at_jolantawolska.de (prosze wyciac "nta" aby nie przychodzily
spamy....;-))