Sprzedam oryginalny program do nauki jęz.angielskiego (Zabrze)

Autor: bo (boczemp_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 19:36:08 MET

Sprzedam pakiet programów do nauki języka angielskiego "Tell Me More" firmy
Auralog. Zwycięzca testu gazety Komputer Świat za jakość. Praktycznie
nieużywany ( miał być prezentem dla chrześniaka, ale ...rodzice sprzedali mu
komputer więc sam się trochę pobawiłem), posiada czystą kartę rejestracyjną
. W pudełku jest 8 płyt CD ( po dwie na każdy poziom trudności:
początkujący, średniozaawansowany, zaawansowany i biznes), książkowa
instrukcja obsługi i ... słuchawki z mikrofonem ( pakiet zawiera
zaawansowany system rozpoznawania mowy).
Zapłaciłem za to w promocji 289 PLN. Sprzedam pilnie za 200 PLN.

boczemp_at_poczta.onet.pl
tel. 506543243