Re: KT3Ultra2 Raid i trzeszczacy dzwiek

Autor: Adam P. (adam1p_at_interia.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 22:15:38 MET

> Wczoraj stalem sie posiadaczem w/w plyty ale nie moge sobie poradzic z
> trzaskami przy odtwarzaniu muzyki niezaleznie czy mp3 czy z cd.
> Przeinstalowywalem stery pare razy az w koncu system (W98 pierwsza edycja)
> i problem ciagle istnieje. Chipset dzwiekowy ALC 650

Spróbój poszukać nowszych sterów (jeśli takowe w ogóle są) na
www.msi.com.tw. Czasami nowsze sterowniki rozwiązują problemy. Jeśli to nie
pomoże to może to wina windy98 wyd. pierwsze. Ta edycja jest nafaszerowana
mnóstwem błędów. Ja miałem problem jak kupiłem CD-ROM NEC 52x. Windows w
ogóle nie startował, nawet reinstalka nie pomagała. Dopiero wydanie drugie
rozwiązało problem.

--
Pozdrawiam, Adam P.
adam1p_at_interia.pl