Realtek ALC650 (5.1) - jeszcze raz

Autor: Yaro (jaropl_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 23:16:16 MET

Witam,

Posiadam ten kontroler na plycie glownej (Gigabyte GA-7VAX). Czy wystarczy
ze kupie np. zestaw glosnikow Creative Inspire 5300 (5.1 bez zewnetrznego
dekodera) i podlacze za pomoca 3 jackow te 6 glosnikow do mojej wbudowanej
karty dziekowej to czy

1) czy wykorzystam zapisaną na plycie DVD sciezke Dolby Digital (uzywam
PoweDVD XP) ?? a moze tylko ten uklad Realtek bedzie symulowal dziek
przesytrzenny

2) jezeli to uklad Realtek + PowerDVD zajmuja sie rozseparowaniem dzieku z
plyty DVD na 6 osobnych kanalow-jakie jest obciazenie systemu (mam Atlona
1800+ i 256 DDR RAM)

2) czy ma sens kupowanie zestawu losnikowego z zewnetrznym dekoderem Dolby
Digital np. Creative Inspire 5500??

Dzieki za pomoc bo juz prawie kupilem ten zestw glosnikow 5300 ale opinia
fachowcow pomoze mi w trafnym wyborze

Pozdrawiam
Jaro