< < < PILNE > > > NIE WYGODNY SCANDISK Z GRAFICZNEGO TRYBU WINDOWS 98 SE PL < < < P I L N E > > >

Autor: win386_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 30 Nov 2002 - 21:56:35 MET

Witam!,
Mam problem dotyczacy ScanDisk'a w graficznym trybie MS-WINDOWS 98 SE PL, tzn.
pokazuje mi jak chce go wlaczyc i zaznaczyc jakikolwiek dysk (a dokladniej
partycje) to pokazuje mi że scandisk wykonał nie prawidłową operację i nastąpi
jego zamknięcie... . Po dokladnej re-instalacji systemu (po sformatowaniu
partycji systemowej) dzieje sie to samo, ale zaraz po zainstalowaniu (przed
instalacja jakiegokolwiek sterownika do hardware'u) tego nie ma. Co jest grane?
czyzby system nie lubil sterownikow?. PROSZE O SZYBKA POMOC W TEJ SPRAWIE.

Pozdro all,
ŁPH

PS: Wszystko inne działa normalnie bez zazutu, sprzet tez sprawny ma 100%, a
sprzet to: MSI KT3 Ultra2, 256MB DDR333, Athlon XP 1700+, Maxtor 80GB (DM+9)
7200 rpn, GeForce 4 Ti-4200 128MB DDR / tv-out+DVI, DVD LiteOn 16x/48x, CD-RW
LiteOn 32x12x40.