Re: Proszę o poradę !

Autor: Sławicki (slawicki_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 18:57:06 MET

 "Multimedia Audio Device" - no to zgaduję od LIVE'a.....
 "Nvidia WDM Video Capture" - używasz tego wogóle ? Pewnie nie, więc wyłącz
to urządzenie.
 "Comunication Audio Device". - a to tzw. Voice z modemu, też tego raczej
nie używasz,, więc też wyłącz i będzie po sprawie :-)

A tak wogóle to chyba brakuje ci kanałów DMA albo przerwań.....
/Sławicki

"Ernest Wojciechowski" <edziu_at_xl.wp.pl> wrote in message
Witam wszystkich grupowiczów.
Z góry przepraszam jeśli mój problem będzie śmieszny, błahy itd. (jestem
użytkownikiem od niedawna).
Zauważyłem że w "System-menedżer urządzeń" mam takie dwa dziwne wpisy z
żółtymi znakami zapytania i wykrzyknikami ( niby konflikt ). Jest to
"Multimedia Audio Device", "Nvidia WDM Video Capture", "Comunication Audio
Device". Próbowałem to usunąć, ale wraca przy uruchomieniu Windowsa.Nie ma
żadnych (widocznych) konfliktów, zasoby są dobre.Wszystkie moje urządzenia
działają dobrze i mają zainstalowane sterowniki ( SB Live, modem, karta
graficzna Ge-Force 2 ). Może to jakoś żle wpływa na ogólną kondycję
komputera. Proszę o poradę.