DVD stop

Autor: mik (mist_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 21:56:10 MET

Witam
Mam DVD Sony jakies niby. I jak wlaczam jakas plytke DVD to pochodzi 1-2min
film sie zatrzymuje i koniec. Odtwarzam w PowerDVD albo w WinDVD(oba sa
zainstalowane), ale rezultat zawsze taki sam. Moze wlasciewie mala roznica w
PD zatrzymuje sie na dobre, a WD proboje sie dalej przesuwac ale mu to nie
wychodzi...
A i jeszcze jedno: co jakis czas jesli wlozona jest jakas plyta w DVD to
sama startuje(nie wylaczalem Autouruchamiania bo nie chcialo mi sie juz
patrzec w rejestrze, no ale bez przesady, plyta jest w napdzie od pol
godziny i nagle ni stad ni zowad sobie wystartowuje!!! )
Dysk mam na RAIDzie, Primary master jest nagrywarka (LG48x), p.slave wolny,
Secondary master jest to wlasnie DVD, sec.slave wolny.
Probowalem wlaczac i wylaczac DMA ale to nic nie daje.
Mam Windowsa 2000.

Komputer sklada sie z takich oto śmiesznych komponentów:
Abit KG7-RAID
Athlon 1600+
GeForce2 MX 400 64MB
256 MB DDR
60 GB Barracuda IV
Sound Blaster Audigy
DVD SONY(nie wiem jaki model bo jest jeszcze na gwar i nie otwieralem)
nagrywarka LG

pozdrawiam
mik

PS. Zaniose do serwisu a pan mi powie jak zwykle, ze to problem systemu
operacyjnego.