Re: karty dzwiekowe ze wzmacniaczem

Autor: Sławicki (slawicki_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 19:03:11 MET

No z tego co stwierdziłem organoleptycznie to raczej każda karta ma SPEAKER
OUT, chociażby po to, żeby podłączyć biedne słuchawki 16 czy 32 Ohm... jak
podłączysz głośniczki takie małe jak kiedyś były do walkman'a (8 Ohm) to też
nie powinno się nic stać, ale na wszelki wypadek nie dawaj głośności na
więcej niż 3/4 zakresu.
Trochę trudno o większe wzmacniacze mocy, standardowo nie mają one więcej
jak 2x 0.5W.
Problem jest z zasilaniem (trochę prądu żłopią) dużych wzmacniaczy (nawet
rzędu 20W) oraz odprowadzania ciepła, bo już sam chip muzyczny grzeje się
jak kaloryfer :-)))
/Sławicki