Re: Przekladanie talerzy w twardym dysku ....

Autor: Marcin Madej (admin_FUCKTHIS_at_madnet.lub.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 20:12:36 MET

Użytkownik Artur <artur_at_solution-4u.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:asat5o$gh8$1_at_SunSITE.icm.edu.pl...
> Witam
>
> Czy ktos z grupowiczow dokonywal takiej operacji ???
>
> Jezeli tak - to moze jakies podpowiedzi, na co zwrocic szczegolna uwage,
> jakie prawdopodobienstwo powodzenia przy takowej operacji.

ja przekładałem - Seagate 6,4GB

jakby co to wal na priv, powiem Ci co i jak.

Po prostu musiałem odzyskać księgowość całą (WFMAG, Kaper, etc.) i było tzw.
ryzyk fizyk.... ale się udało.