Re: Przekladanie talerzy w twardym dysku ....

Autor: Artur (artur_at_solution-4u.com)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 20:13:52 MET

> moze zamiast objerzadz ludzi
> podaj wiecej szczegolow
> np co sie stalo z dyskiem
> czy sprawdzales elektornike ?
> inne duperele to moze ktos Ci pomoze
> bo ciezko sie dziwic ze Ci tak radza

Mozesz mi wyjasnic co znaczy slowo "objerzadz" ????

A konkretnie - elektronike mam padnieta na 100% bo scalak jest wywalony.
W tej chwili nie mam jeszcze dysku drugiego sprawnego, ale jestem w trakcie
zalatwiania owego. A chce sie wywiedziec wszystkich mozliwych scenariuszy -
przestepstwo ???

Zapytalem o przekladanie talerzy - bo nigdy tego nie robilem, a z reszta to
sobie poradze (typu podmiana elektroniki,
bo to juz nie raz sie zdarzalo....).

Zadowolony :))

Artur