dlugosc kabla vga->svideo->euro

Autor: Wojtek (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 18:41:16 MET

Witam!

Wyczytalem ze maksymalna dlugosc kabla vga to okolo 5 m, a kabla s-video
kolo 20 m.

Zastanawiam sie jak jest w przypadku podlaczenia Matrox G400/G450 dualhead
do tv.
Do
wyjscia vga podlaczamy specjalny kabel z s-video na koncu, dalej kabel z
przejsciem
na zlacze euro.

I teraz czy odleglosc tv od karty moze byc wieksza niz 15 m? Czy jedynie do
5m?

Innymi slowy czy ograniczenie na kabel vga tyczy sie calosci przejsciowki?
Czy tylko do momentu zmiany sygnalu na s-video?

Nie interesuje mnie cinch, bo chce miec bardzo dobra jakosc.

Dzieki za odpowiedz. Bardzo mi to potrzebne, bo zastanawiam sie nad zakupem
Matroxa. Jesli sie nie da podlaczyc go 15 m kablem do tv, to kupie cos
innego.

Wojtek