DVD wiesza komputer a CD nie

Autor: Krzysztof Koziarek (kkoziarek_at_kera.alpha.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 18:29:22 MET

Witam,

Mam dziwny problem z napędem DVD-ROM. Gdy wkładam do niego płytę DVD (dane
lub film) otrzymuję "krytyczny wyjątek 0E 0028:C160A1E9", czy coś w tym
stylu. Natomiast, gdy wkładam dowolną płytę CD wszystko odczytuje się bez
problemów. Napęd DVD to Samsung SD-606. Wcześniej działał idealnie, problem
pojawił się po zainstalowniu CD-RW TEAC WD-540E i karty RAID (która pracuje
jako dodakowy kontroler IDE).
System: Windows 98 (nie SE).

Kompletnie nie mam pomysłu jak sobie z tym poradzić.
I wolałbym nie otrzymywać odpowiedzi w stylu "sformatuj dysk", "przeinstaluj
windowsy" czy "załóż sobie Linuxa".

Z góry ogromne dzięki.

Pzdr,
Krzysztof Koziarek
kera_at_alpha.pl
kkoziarek_at_wp.pl

Szczegóły konfiguracji:
Intel PIII - 450MHz
MB: AOpen AX6BC (440BX)
128MB SDRAM
IDE0 master - HDD 12GB (QUANTUM)
IDE0 slave - pusty
IDE1 master - CDRW TEAC WD-540E
IDE1 slave - pusty
Dodatkowa na karcie RAID (CSA 649C) używanej jako dodatkowe IDE:
IDE2 master - DVD-ROM Samsung SD-606
IDE2 slave - pusty
IDE3 master - HDD 2GB (Seagate)
IDE3 slave - pusty
+ dużo innego złomu, który chyba nie ma związku z tym problemem