GF2 MX 400

Autor: MAX (max_kr[w-y-t-n-i-j--t-o)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 18:03:10 MET

Co jak co, ale to przechodzi wszelkie granice. Mam C1700 na ESCP4645DX+
512SDRAM i GF2MX400 i WIN 98SE.. Włączam na tym MortalKombat 4 (dla
młodszych uczestników grupy to taka gra z 1997 roku) i często się zacina
(ruchy niekiedy nie są płynne, dzwięk się zacina). Gra natomiast chodzi
doskonale na C400 z 220RAM + Savage3d 8MB.

Zmianiałem już sterowniki w karcie na 40.xx ale wtedy niekiedy komputer nie
chciał się uruchomić (zwis był na oknie WIN98) i nie da się przełączyć w
trym MSDOS (zwis). Czesto się nie podnosi ze stanu czuwania. Wróciłem do
28.xx ale jest nie wiele lepiej (nie ma zwisu przy uruchamianiu)

Co z tym dziadostwem zrobić? Wymiana nie wchodzi w rachubę, bo kupiłem go 3
tygodnie temu.

pzdr
MAX