HDD po liuksie problem

Autor: Grzesiek \(Wob\) (skraba_at_sec.polbox.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 16:30:24 MET

Witam

Jakiego programu użyć aby dysk (kiedyś na nim Linux) powrócił do normalnego
stanu. Skasowałem partycję fdiskiem stworzyłem nową ,z formatowałem ,
ustawiłem jako aktywną i nic podczas startu(z tego dysku) system nie
uruchamia się wizę tylko literki : LI
i nic dalej nie idzie. Jaki programik do tego się nada aby to przywrócić
stan normalny - najlepiej aby był pod dosem i nie wiele zajmował bo dysk
jest SCSI - a kontroler jest zintegrowany z płytą komputera 486 -brak win.

dzięki

--
wob