problem z USB ciąg dalszy

Autor: tralala (rmo_at_box43.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 15:42:18 MET

Niedawno pisalem na łamach tej grupy o moim problemie z drukarką HP 845C.
Nie chciała sie zainstalować.

Teraz już wiem że po prostu mam popsute gniazda USB. Postanowiłem więc kupić
nowe USB na śledziu, gdzyż moja płyta posiada takie wejście.

No i tu jest problem. Po podłaczeniu śledzia WIN XP wykrywa nieznane
urządzenie i nie da sie zainstalowac USB.

Moja płyta to ECS K7VZA posiada 10 pinów po 5 w dwóch rzędach i oczywiście w
opisie do płyty nie ma oznaczenia jakie to piny i gdzie je podłączyć do
śledzia. Śledź też ma 10 pinów (5 kabelków różnego koloru)

Pytanie: Jak zrobić żeby to wszystko w końcu zaczęło hulać, bo już naprawdę
tracę cierpliwość.

Dziekuję za wszelkie propozycje. Pozdr.