Czy to uszkodzenie karty???

Autor: MacLun (mac3_at_poczta.fm)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 15:32:38 MET

Mam taki problem, a dokladniej moj znajomy.
Ma Geforca 4 mx. Do momentu odpalenia 3dmarka2001 wszystko bylo wporzadku,
tzn nie wiedzial ze cos jest nie tak, bo nie gral w zadne gry. Jak odpalilem
3dmara 2001 to obraz byl nie za ciekawy tzn byly kolory i wszystko dzialalo
ale bylo duzo przeskakujacych "przezroczystych lini " na ekranie (nie dalo
sie tego ogladac). Pomyslalem ze to moze stare sterowniki. Wiec zaladowalem
najnowsze ze strony nvidii (40.72 pod XP). Po zainstalowaniu bylo jeszcze
gorzej. Obraz stal sie zielony i ledwo co bylo widac na ekranie. i w 3dmarku
i w grach. probowlaem innych sterow, 30.82 i starszych, oraz tych z
dolaczonej do karty plyty. Nic nie pomoglo. Karta dziaala poprawdnie w
windowsie, ale jak ma cos zrobic w 3d to tragedia.!!! Czy powyzsza sytuacja
oznacza ze karta jest uszkodzona??? Dodam ze probowealem ja tez odpalic pod
windowsem 98 i jest dokladnie to samo!!!
Pzdr!
Maclun