Re: co oznacza jednostajne "bipczenie" plyty z biosem awarda ?

Autor: Sander (sander3SP_AM_at_gazeta.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 13:35:52 MET

"Szymon Bąkowski" <szymonbakowski_at_klub.chip.pl> napisał(a) w wiadomości ...

> mam plyty abita z biosem awarda i niestety wlacza sie ale nie odpala wogole
> grafiki - jest tylko jednostajne bibpczenie a wlasciwie nieskonczona seria
> dlugich bipczen. sprawdzilem pamiec, porcesor i grafike na innym komputzerze
> i jest ok. czy to padla plyta ?

1 SYGNAŁ:
podczas automatycznego testu konfiguracji nie został wykryty żaden błąd.

1 DŁUGI:
błąd pamięci

1 DŁUGI I 2 KRÓTKIE SYGNAŁY:
a) w systemie nie został rozpoznany monitor lub nie została rozpoznana karta
graficzna, sprawdźmy poprawność umieszczenia karty graficznej lub przenieśmy
ją do innego gniazda.
b) błąd parzystości pamięci RAM.

1 DŁUGI I 3 KRÓTKIE SYGNAŁY:
błąd karty graficznej.

2 SYGNAŁY:
wystąpił błąd "lżejszego kalibru" (np. nie został rozpoznany twardy dysk lub
jest on uszkodzony). Sprawdźmy najpierw poprawność połączeń oraz zapisane w
BIOS-ie parametry dysku.

CIĄGŁY TON:
błąd pamięci RAM lub pamięci karty graficznej.

--
[     SANDER Powered: MSI-6163 & PIII 1_at_1,26     ]
[        GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM        ]