Re: kondensatory, gdzie kupic?

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 13:34:48 MET

Użytkownik "Krzysio" <krzyno2k_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos moze wie gdzie moge kupic kondensatory 1500uF 6,3V (do Abita
> BE6II),

Śledzę dosyć regularnie grupę i mogę orzec, że te
kondensatrory są powszechną zmorą ABITA.
Sam mam taką płytę i dokładnie ten sam problem.
Kup o tej samej pojemności, ale o wyższym napięciu.
Okazuje się, że właśnie te 6,3V to za mało.
Co prawda będą większego rozmiaru
(nie mieszczą się koło siebie), ale to nie problem
można wlutować na długich końcówkach
(bez ich obcinania).