Re: Problemy z Windosem XP - sterowniki, plizzzz help!!!

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 13:40:36 MET

> Mam nastepujacy problem, XP buntuje sie min. przeciwko mojej karcie
> graficznej GeForce2 MX400, tzn jest ona zainstalowana i dziala ale windows
> mowi, ze sterowniki nie sa "podpisane cyfrowo" i nie spelniaja wymagan
> windowsa. Co to znaczy to podpisywanie cyfrowe i czy jest to wazne?
> Sciagnalem ze strony nVidii najnowsze detonatory i nic. Co mam zrobic?
> Prosze pomozcie, moze potrzebne sa jakies inne sterowniki? Skad moge je
> sciagnac?

no dobra, ale w czym problem ??? Czy nie chca sie one zainstalowac ??? Czy
windows tylko wywala sobie ten dziwny komunikat (ze microsoft nie testowal
tych sterownikow u siebie ...) ??

bo jezeli tylko pisze przy instalacji takie bzdury, ze nie sa podpisane
cyfrowo to sie tym nie przejmuj i uzywaj ...