Re: MSI 845PE MAX2-R

Autor: Borys Pastuszek (boryspasNOSPAM_at_red.alpha.net.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 13:10:07 MET

> sa jakies pozytywne badz negatywne opinie o takiej plycie i firmie ??
> jak do tej pory mialem tylko asuska i abita :) nawet nie wiem co to "te"
> MSI.
> warto czy nie ??

MSI = MicroStar Int. :). Co do samej firmy, mam juz druga plyte tejze,
poprzednia sluzyla mi prawie 4 lata a teraz sluzy mojej kolezance, obecne
mam KT3 Ultra2C i poki co jest ok, pozatym przez moje rece przewinela sie
sterta plyt tej firmy i nigdy nie bylo z nimi problemow (chyba, ze
uzytkownik cos popsul ;) ), przy czym byly to glownie plyty na chipsetach
VIA. Ogolnie stawialbym MSI na poziomie cos pomiedzy Soltekiem a Asusem,
blizej tego drugiego :). Bardzo dobre wykonanie i wyposarzenie (nie wiem,
jak z tym konkretnym modelem, pisze o tym, co widzialem w przypadku VIA),
bardzo przyzwoita wydajnosc, powazniejszych problemow z instalacjami nie
zauwazono :).

Pozdr
Borys