Usmazony GPU czy uwalony RAM karty?

Autor: Michal Lukasik (michu_l_at_wp.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 12:11:41 MET

Witam

Właśnie zajrzałem na jedną z giełd internetowych i czytam:

"karta graficzna GeForce 256 32 MB DDR , TV OUT, karton, jest z nia maly
problem. podczasu ruchamiania systemu wystepuja male przklamania na ekranie!
tzn. pozmieniane cyfry, pasy w trybie graficznym! jest to wada powstala
najprawdopodobniej wina zlego chlodzenia! POLECAM! UWAGA!!! NA MOIM DRUGIM
KOMPUTERZE KARTA DZIALA OK. ZADNYCH PROBLEMOW!!! (płyta na INTEL'u BX)"

Znaleźli się łosie, którzy są gotowi zapłacić ponad 100zł za ten IMHO złom.
Dlaczego złom? Bo jak dla mnie to typowy objaw "uwalonej" pamięci na karcie,
a nie przegrzewania (chyba, że autor ma namyśli to, że karta (pamięć) sie
przegrzała i tak jej zostało ;) ). I tu pytanie. Może o czymś nie wiem? Co o
tym sądzicie?

    Michu