Re: Uzywany Sony E220 czy Nec FE791SB nowy ?

Autor: Maciej Jeszke (icceman_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 11:46:56 MET

W artykule <as9qo2$aqp$1_at_news.tpi.pl>, greg_sun_at_poczta.onet.pl pisze...
> Witam
> Mam dylemat, do kupienia jest Sony E220 z maja 2001 r za 760 zl bez
> gwarancji i zastanawiam sie czy to dobry wybor, czy lepiej dolozyc 300 zl i
> kupic Nec-a 791SB. Sony w idealnym stanie.
> Poradzcie prosze
>
> greg_sun

hmmm to jest dokladnie to samo (ten sam kieskop)
zalezy czy zalezy ci na gwarncji czy na logo sony
ale wzialbym neca (nie kadzemu sie podoba z wyglodu) ale ma gwarancje :)
aha spradz geomtrie soniaka jeli jest idelana to czy chesz gwarancje za
300 zl czy jej nie chesz:)