Re: cd-rw spowalnia system

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 10:16:31 MET

Pewnego dnia news:666c.00001029.3de76abc_at_newsgate.onet.pl,
Użytkownik <sliver22_at_poczta.onet.pl> napisał:

> Ale na drugim kanale mam HDD z systemem. Czy to napewno jest dobry pomysl?

Chyba coś kombinujesz...

Najbardziej optymalny układ to:

1. Primary Master - HDD z systemem
2. Primary Slave - ew. drugi dysk.
3. Secondary Master - nagrywarka (jeśli szybsza od CD-ROMu)
4. Secondary Slave - CD-ROM (jeśli wolniejszy od nagrywarki)

Jeśli nagrywarka starsza od cd-romu to zamieniamy miejscami 3 i 4.

Pozdr
Cleriic