Re: Pamieci

Autor: Jacek (not_at_giv.en)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 01:44:01 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" napisał:

> Nie mylisz się. Chyba, że Twoje zastosowania komputera nie
> wymagają wcale dużo pamięci -- w takim przypadku mniej
> szybszej pamięci może okazać się szybsze.

Z tych wymagajacych wiecej pamieci, to gry - czasami, oraz photoshop.

> Jak "obojętnie którą"? Wyraźnie jest napisane, że tylko
> DDR SDRAM DIMM. Gdzie widzisz jakiś inny rodzaj pamięci? :)

Jak widac nie siedze zbytnio w temacie (a wybrac cos trzeba), wiec latwo sie
pogubic w oznaczeniach. Ale tu konkretnie jest napisane DDR SDRAM DIMM, przy
czym np. w sklepie mojepc.pl te tansze oznaczone sa jako DIMM SDRAM, a te
drozsze DIMM DDR. Stad wniosek, ze moze da sie wsadzic taka lub taka. A przy
okazji, sa plyty pod athlona xp (bedzie to pewnie 1800 albo 2000)
obslugujace "te tansze"? :)

pozdrawiam
Jacek