Wybór płyty głównej pod AMD

Autor: pasik_kasa_at_op.pl
Data: Sat 30 Nov 2002 - 00:34:01 MET

Witam wszystkich. Mam problem. Chciałbym kupić jakąś dobrą płytę główną pod
procesor AMD. Najlepiej bez żadnych zintegrowanych elementów jak karta graf.,
dźwiękowa i sieciowa. Chciałbym żeby miała wejścia do pamięci RAM tylko na DDR
(najlepiej 4). Dobrze by było żeby miała też AGPx4 lub jeśli to nie podwyższa
bardzo ceny płyty x8. Niestety do dyspozycjii mam tylko 650zl. Czy moge kupić
za to pożądną płytę głowną? Proszę o pomoc...

P.S. zastanawialem sie nad shuttle, to dobra firma??