Re: GeForce TV OUT ??

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 00:21:08 MET

Pewnego dnia news:as7ofq$rfo$1_at_news.tpi.pl,
D.Tomaszewski <d.tomaszewski_at_hydro-vacuum.com.pl> napisał:
> sprawa wyglada tak, ze GF stosuje do obslugi TVOut w kartach rozne procki,
> czasami Conexant, czasami inne. Mam GF4MX400 64Mb z TV i nie potrzebuje
> zadnych dodatkowych programow do obslugi TVOut`u. Wczesniej pracowalem na
> GF2MX200 32Mb TVOUT i tam do obslugi uzywalem TVCC2000 (free i bardzo
> zajebisty). TVTool mial problem z przyjeciem KEY`a

Do GF4 MX jeszcze żadnen z obecnych programów nie podejdzie :)
Gdyż NVidia nie stosuje w nim żadnej dodatkowej kości...
obsługa TV-OUT wbudowana jest w głównego chip'a!!!

I dlatego obsługa jest bezproblemowa już ze sterowników :)
Chociaż mogłoby to być gdzieś bardziej na wierzchu... a nie tak głęboko.

Pozdr
Cleriic