pomozcie - drukarka mnie dobija

Autor: echo w necie (echosonda_at_gazeta.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 23:38:31 MET

witam,
nie wiem co jest ale zdarza sie mojej drukarce (canon 4300), ze nie do
drukuje do konca strony i wypluwa kartke, albo pomija np. jeden akapit i
drukuje dalej.
zmienilem stery na nowsze. kombinowalem co moglem we wlasciwosciach i nic.
zerknalem na strone faq canona, ale firmowe porady tez sie nie przydaly.
moze cos z buforowaniem (nie znalazlem gdzie sie ustawia takie opcje dla
drukarki), albo jakas wada mechaniczno-elektroniczan np. czujnik pzresuwu
kartki (chyba jest cos takiego).

wielce bede zobiwoazany za pomoc bo musze w ciagu paru dni wydrukowac sporo
materialow.
echo