klopoty z audigy

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 22:29:56 MET

Zainstalowalem stery z audigy2 pod swojego audigy OEM ;). I wszystko ok tzn
lepiej niz bylo - szczgolnie bass redirection dziala super ale jest jeden
maly szkopol - nie potrafie skalibrowac glosnikow. Tzn nie jestem w stanie
zidentyfikowac odpowiednio glosnikow - program sugeruje ze mam zle
podlaczone glosniki. Ale jak robie test glosnikow (channel) to kazdy glosnik
odzywa sie odpowiednio. Niestety z tego powodu nie za bardzo dzialaja mi
filmy z DVD w Dolby Digital - co prawda moge zawsze podlaczyc cyfrowo przez
spdif ale nie chce mi sie schylac i zmieniac kabelki za kazdym razem :) a
gry chodza najlepiej przez 6ch input.

--
lobo_at_space.pl