Re: PiexelView PlayTV HD + Abit KG7 little?

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 21:00:56 MET

Dlaczego to juz trzeci Abit na którym uzywam Prolinka Play TV PRO HD
począwszy od KT7A RAID pozniej KX-333 RAID a w tej chwili KD7-400 RAID zero
problemu z Tunerem a sprzetu mam dosyć Poza Grafą i RAIDEM siedzi Audigy, 2
karty sieciowe, modem,kontroler ATA 100 wszystko to pod Windows 2000 prof
PL. Ten ktoś co ci to mówił najwyrażniej nie znał się na rzeczy, zero
problemu wszysko śmiga.

Pozdrawiam

Użytkownik "Tomasz Gąsior" <tgasior_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:as7epu$edu$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...