Re: Kontroler SCSI do scanera

Autor: Sphinxozo (sphinxozo_at_hotmail.com)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 20:21:23 MET

In article <as5dad$spe$1_at_news.tpi.pl>, bway_at_wp.pl says...
> ?
> Użytkownik "Czesław_H" <czha_at_priv1.onet.pl> napisał w wiadomości
> pod
> byłoby
> tego

Akurat nie znam tego skanera ale jak ma normalne zlacze scsi a nie jakis
wynalazek to kup sobie kontroler scsi jakiegos Adapteca np na pci i
powinno ci to dzialac.
Przy okazji mozesz sobie podlaczyc np twardy dysk scsi kiedys albo
jakies inne ustrojstwa typu cd-rw czy cos.

marcin