Re: Czym nagrywać płytki 800 MB ?

Autor: = Jacek S. = (virge_at_poczta.fm)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 19:18:13 MET

 "Peterphk" napisał :
: zainstaluj taki patch do nero pt. overburn ... powinno pomoc
:
Nie, nie - path umożliwiający overburning to się dogrywa do WinOnCd...
A Nero ma już sam w sobie overburinng ( po uruchomieniu Nero, pierwsza zakładka Plik > Preferencje > Ustawienia zaawansowane > i
"ptaszek" przy "Zezwalaj na overburning w trybie DAO" - i tu trzeba poustawiać co nieco
IMHO akurat mi w Nero ten overburning nie za bardzo "trybił", ale w WinOnCd całkiem, całkiem...
Tylko nie bardzo wiem, czemu koledze Etheron`owi widzi tylko 10MB... mimo wszystko powinno bez overburingu widzieć normalnie - 650
lub 700MB... Czyżby LG nie umożliwiał wypalania takich płytek... Nie wierze - mój stary Teac x8 "spawa" normalnie takie nośniki...

--
.: Jacek S. :.