Re: Czym nagrywać płytki 800 MB ?

Autor: = Jacek S. = (virge_at_poczta.fm)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 19:23:54 MET

 "Etheron" napisał:
: Kupiłem ostatnio nagrywarkę LG 48x (8480B), dołączyli do niej gratis program
: Nero 5... mam też 2 płytki MMore 90 minutowe/800 MB. Niestety Nero widzi te
: płytki tak, jakby miały 10 MB wolnego miejsca i nie można tam nic nagrać..
:
: Czy ja czegoś nie wiem, czy nie ma jeszcze sprzętu (software'u) do obsługi
: takich płytek ?
:
: Jeśli jest, to jak to zrobić ?
:
Nagrywając płyty powyżej 700MB m u s i s z w opcjach oprogramowania do nagrywania odznaczyć możliwość tzw. overburningu, nawet
jeśli wsadzisz płytę 800mb, to musisz to zrobić, żeby program wiedział, co ma robić - samo się nie zrobi ( choć chyba właśnie w
WinOnCD po dograniu odpowiedniego patha odblokowującego overburing to się "samo" działo :) )

--
.: Jacek S. :.