Uszkodzona przeniesiona partycja?

Autor: 1 (ryssem_at_wp.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 14:52:28 MET

Przeniosłem system WIN98SE przy pomocy Patrition Magic na inny dysk,
ponieważ poprzedni uległ nieznacznemu uszkodzeniu - błędne sektory. System
działa, ale skanując go standardowym programem scandisk zatrzymuje się już
na sprawdzaniu folderów (sprawdzanie standardowe). Czy jest jakiś inny
program, który zeskanuje mi dysk i naprawi ewentualne błędy, które mogły
pojawić się przy przenoszeniu systemu z uszkodzonego dysku? Mam bardzo dużo
zainstalowanych programów i nie chciałbym ich od nowa instalować -
zwłaszcza, że te programy jeszcze teraz działają . Czy powyższe objawy są
poważne? Jakie są jeszcze inne metody porządkowania dysku? Gdy dysk
przełożę jako Slave, to inny system skanuje tą partycję bez problemów.
Czy przy przenoszeniu mam uszkodzony system?
Prosze o wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Ryszard