Re: LCD i gierki 3D

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 16:15:01 MET

In article <hqueuu8bbkf5lv4qlr2tmu7nacismjmfeh_at_4ax.com>, Andrzej Pinczuk
wrote:

> Tak jak napisalem, jasnosc ustawiac mozesz (nawet na najnizszych
> ustwieniach moniotor jest bardzo jasny),

To jest koszmarna wada większości monitorów LCD. Długo szukałem takiego,
który nie wypala oczu, ale to i tak tylko dzięki temu, że mogę zmniejszyć
kontrast. Normalnie zmniejszam go prawie do minimum. Gdybym nie mógł
regulować kontrastu, to by się nie dało na takim monitorze pracować, byłby
za jasny. No, jest jeszcze regulacja na karcie graficznej, ale to nie to
samo (chociaż jak siedzę przy komputerze wieczorem, to muszę też zmniejszyć
jasność i gammę na karcie, bo zakres regulacji monitora jest trochę za
mały).

> ale jesli zajmujesz sie zawodowa obrobka zdjec (np. do ich oficjalnej
> publikacji), to kup lepiej CRT 19 cali :-)

Nie zajmuję się zawodowo, a CRT nie chcę, zresztą już kupiłem LCD i jestem
zadowolony. A teraz się cieszę, że nie dopłaciłem za kartę z wyjściem DVI i
kabel :)

Paweł