FSB Athlona TB 1400 i pamiec SDRAM PC133

Autor: Bartek (bartek10_at_poczta.fm)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 15:03:16 MET

Witam!

Mam nastepujacy problem: Nie moge ustawic FSB wyzszego od 107MHz bo innaczej
wszystko dziala niestabilnie a powyzej 112MHz od razu sie zawiesza - Jest to
nienormalny objaw poniewaz Procek to Athlon TB 1400C (czyli powinien dzialac
na FSB 133), plyta ABIT KT7AR v1.3 (KT133A) - czyli tez powinno chodzic na
FSB133 i do tego 2 moduly pamieci PC133 128MB i 512MB. Nie wiem co zrobic,
zeby to wszystko ruszylo na FSB133 bo powinno tak chodzic poza tym bardzo mi
na tym zalezy bo najnowszy bios mojej plyty ma najwiekszy mnoznik 13x co na
FSB107MHz daje 1391MHz wiec i tak nie pelne 1400 a przez duzo nizsze FSB
trace na wydajnosci. Prosze o odp co moze byc przyczyna tego problemu?
Pamiec? (sprawdzalem juz na 2 innych modulach PC133 i dalej to samo) Procek?
(Napewno jest to Athlon "C" - sprawdzalem) moze plyta? (chyba nie ma w tym
przypadku jakiegos wiekszego znaczenia skoro jest na KT133A).

Dzieki. Bartek.