Re: LCD i gierki 3D

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 12:53:54 MET

In article <svieuu8fnaf6ibgk91l7gefshkfoip9932_at_4ax.com>, Andrzej Pinczuk
wrote:

> Nie ma potrzeby (i możliwości) ustawienienia kontrastu - z resztą i tak
> nie jest to w ogóle konieczne - jest ok - na analogu trzeba było się
> trochę z tym pobawić

Dobrze zrozumiałem, jak połączysz przez DVI, to nie ma możliwości regulacji
kontrastu? Czyli jest cały czas na max? Dla mnie to by była kompletna
porażka. Monitor musi mieć możliwość ustawienia kontrastu i jasności,
inaczej to w ogóle nie jest monitor, tylko jakiś gadżet. Używam monitora
m.in. do obróbki zdjęć, odpowiednie dobranie jasności i kontrastu jest
sprawą kluczową, optymalne ustawienia zależą m.in. od oświetlenia
zewnętrznego. Na pewno nie da się zmienić kontrastu, może nie doczytałeś w
instrukcji?

Paweł