Re: Ekranowanie monitora?

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 12:33:59 MET

> Kumpel prosił mnie bym dowiedział się jak zabezpieczyć monitor przed
wpływem
> pola elektromagnetycznego z przejeżdżających w pobliżu pociągów.
>
> Ma szczęście mieszkać w okolicy trakcji i monitor strasznie mu migocze.
>
> Podobno mozna kupić jakieś klatki sterowane komputerowo ale to wydatek
ponad
> 2000 zł (560 Euro).
>
> Może ktoś juz poradził sobie z takim problemem i podzieli się swoimi
> doświadczeniami.

a probowal podlaczyc tam monitor LCD ??? Jezeli ma mozliwosc to niech
sprawdzi ... bo samo ekranowanie niewiele moze mu pomoc bo zaklocenia o
ktorych mowa moga sie roznosic po sieci elektrycznej ... a wtedy mozna by
sprobowac nowego filtru: spark sensor ... jeszcze go nie ma w sprzedazy, ale
jest calkiem dobry ... (szczegoly na stronie http://www.spark.com.pl)
Tylko podejrzewam, ze moze byc taka sytuacja, ze bedzie mu co chwile
bezpieczniki wywalalo:) bo filtr "zbyt dobrze" chroni przed takimi
zakloceniami w sieci energetycznej ...