Re: Dziwny problem, chyba sprzetowy

Autor: cajborg_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 29 Nov 2002 - 10:54:39 MET

> Mnie to nie wygląda na problem sprzętowy tylko softowy...
> Zapisałeś obraz w MSPaint'cie jako bitmape 24-bitową  ??? Jak nie to dlatego
> masz szopki przy przesuwaniu, nakładkowaniu itd.

Chodzi o to ze problem dotyczy wszystkich plikow worda ze zdjeciami, nie
robionymi na tym kompie, pliki sprawdzane na kilku innych kompach nie sprawiaja
zadnego problemu tylko na tym.
Czyli:
Otwieram plik ktory przyszedl na email i zdjecie jest wyswietlane prawidlowo,
nastepnie przesuwam w dol tak do polowy zdjecia i gdy wracam to pol zdjecia
jest ok a pol juz ma inne kolory :(
Zaznaczam np. kopiuj zdjecie, pozniej daje cofnij i kolory wracaja, ale jak
zamiast tego dam odswiez to nie :(
Nie wiem co o tym myslec...

pozdrowki
Michal