Re: Co kupić?

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 09:55:09 MET

Pewnego dnia news:as67s5$2th$1_at_foka.acn.pl,
plitkin <plitkin_nospam__at_interia.pl> napisał:

> Toshiba 16x jest ze best.
>
> oraz drukarkę
>
> Zalezy do czego. Jak na przecietne domowe potrzeby wystarczy CANON S300.
> Tusze po ok. 30-40 zl (zamienniki) i ok. 50-60 zl oryginaly. Drukuje
> przyzwoicie (napewno wystarczajaco jak dla tekstu, wykresow czy przecietnych
> zdjec).

To że pojemniki kosztują po 50 zł WCALE nie oznacza że ta drukarka jest tania w
eksploatacji!!!!
Proszę sobie sprawdzić ile tam tego atramentu jest!

Z moich prywatnych doświadczeń wynika że najtaniej drukują drukarki HP.
Tusz kosztuje od 90-130 zł (zależy gdzie się go kupi) ale wystarczy na 3-4x
więcej stron niż ten pojemniczek z Canona!

Pozdr
Cleriic