Skansen. Pentium MMX

Autor: Jan (pytacz_at_o2.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 09:18:24 MET

Mam pytanie. Posiadam kompa z procesorem P233MMX. Sandardowe ustawienia
to. 3,5x 66MHz.
 Mogę go podkreic do 3,5x 75 MHz=262,5 MHz lub 3x83MHz=249MHz. W tym
ostatnim wypadku wydaje mi sie, ze, mimo ze procesor chodzi z zegarem
249MHz, to system jest znacznie szybszy niż w drugim przypadku. wiem, że
wieksze FSB ma tutaj znaczenie, ale czy az takie? Norton Utilities pokazuje
niewielki przyrost predkosci, lecz mi sie wydaje ze ogolnie jest duza
roznica.
Czy komus udalo sie puscic takiego intela na 3,5x83MHz=290,5MHz?. Ja, zeby
ruszyl to musialem napięcie rdzenia podnieść do 3V, a i tak system padal
przy podnoszeniu sie:(