Re: program do ASCII

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 03:35:24 MET

doktorek wrote:

> mam plik ASCII. tony liczb w kolumnach i wierszach po wrzuceniu tego do
> excela.
> Czy ktos ma lub wie gdzie lezy program, ktory zrobi z tego wykresy
> automatycznie bez importowania tego do excela?
> tj. 1024 wiersze w 1280 kolumnach.

*NTG*

_Nie_ czytałeś FAQ grupy.

Praca domowa: znaleźć FAQ pl.comp.pecet, najlepiej za pomocą Google i
przeczytać ze zrozumieniem.

Jakbyś czytał, tobyś się conajwyżej zapytał jak to zrobić sprzętowo.
Dostałbyś odpowiedź, żeby wysłać razem z dedykowanym kawałkiem kodu w
PostScripcie na dobrą drukarkę :-)

PS. Ja bym to zrobił Gnuplotem. Idź i nie grzesz więcej.

--
Pozdrówka,
        Artur