MBUltra 133(PDC20276) - problem.

Autor: maarle_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 28 Nov 2002 - 22:45:17 MET

Mam problem z zainstalowaniem sterowników do MBUltra133 na płycie GB-7VAXP.
Nawet fachowcy w serwisie gdzie składałem kompa nie zainstalowali mi
sterowników do tego urządzenia. Przy starcie komputer próbuje wyszukać
zainstalowanych sterowników i po chwili stwierdza, że to urządzenie może
działać nie poprawnie bo nie można do niego znaleźć sterownika. z płyty CD
dołączonej do płyty też nie idzie instalacja. Nie wiem czy należy
coś "pomieszać" w ustawieniach w BIOSie, czy wina leży gdzieś indziej np. w
podłączeniu HDD (mam dwa: IBM i Baracude).
Jeżeli ktoś będzie w stanie mi pomóc, będę wdzięczny.
Pozdrawiam
maar