Re: Radeon 9000 128MB czy Radeon 9000 Pro 64MB

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 22:39:33 MET

> Pomozcie prosze w wyborze, cena obydwu jest porownywalna - okolice 500
> zlotych
> nie interesuja mnie 3dmarki i inne bzdety i 10klatek mniej nie przyprawi
> mnie o siwe wlosy, jednakze chcialbym sie dowiedziec, perspektywicznie
> patrzac ktora z tych kart oplaca sie bardziej kupic ?
> Firma Sapphire, inne odpadaja, ze wzgledu na cene.
>
> PS. Da sie na tym sprzecie grac w Doom3 kiedy ten juz wreszcie wyjdzie ???
> Procek Athlon XP 2000+, 512 DDR

ja wybralbym 9000 Pro, zawsze to wyzsze taktowanie, co do 128 RAM to 64
bedzie wystarczajace
DOOM3 wg Nvidii dopiero na GF FX bedzie osiagal 40 fps, zas na R9700 Pro
okolo 30, wiec nie ma co mowic o R9000 i Doom3, chyba ze tworcy Doom3 troche
popracuja i wypuszcza program dla ludzi a nie dla 5% uzytkownikow ktroych
stac na karty za 400-500 USD

MaPia