Re: Windows 2000 professional

Autor: pisz_at_op.pl
Data: Thu 28 Nov 2002 - 22:30:03 MET

> Pytanie "z boku"...
> Co ty robisz na tym komputerze ja nie możesz uruchomić żadnego exe??
> Patrzysz się w ekran??
>
> eMKa
>
> Zanim wsadzono mi win 2000 miałem pelny dostep, rzadko uruchomialem jakies
pirackie aplikacje, moze na poczatku jak dostalem kompa, jednak mimo wszystko
korzystalem z icq albo gg, rowniez filmy w dvx sie ogladalo, teraz to
wspomnienie, co prawda juz znalazlem sposob na skopiowanie moich danych - przez
pen flash-a, podzielilem dane na mniejsze pakiety 120 mb i po kolei kopiuje na
domowy komputer, ...przykro powiedziec ale mam teraz do dyspozycji duza maszyna
do e-mail i troche internetu oraz oczywiscie do pracy w ramach aplikacji jakie
firmowo potrzebuje. Dlatego z ciekawosci teraz draze temat sie dobrac do tego
laptopa coby jeszcze go troche rozblokowac :-), MS