Re: Flash BIOSu

Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 21:33:25 MET

Krzysztof Jaromin <mayhem_at_cut-this.space.pl> wrote:

 (...)
> 1. Czy TO wystarczy?

Jeszcze zostaje drobna kosmetyka... [punkt 4]

> 2. Co może pójść nie tak?

Elektrownia może wyłączyć prąd ;)
Ale AmiBios można zrobić na "ślepo" z odpowiednio
przygotowanej dyskietki.

> 3. Czy mogę niedwracalnie uszkodzić jakiś element?

Masz pewną nikłą szansę że trafiła się słaba kostka BIOSu
na płycie i komp zwyczajnie nie wstanie, kostka do wymiany...

> 4. Czy o czymś zapomniałem?

Tak. Po restarcie wejdź do BIOSu i zrób Load Bios Default.
Czasami bez tego dzieją się śmieszne rzeczy...

> 5. Jeśli coś będzie nie tak czy mogę wrócić do "starego" BIOSu?

Możesz albo zrobić backup BIOSu który uaktualniasz, albo
ściągnąć tę samą wersję co miałeś ze strony producenta.

Powodzenia ;)

 Pozdr.